sobota, 3 października 2015

Wielkimi krokami zbliża się ZIMA!

Hej kochani!
Jest początek października i nie wiem jak wy, ale ja już rozglądam się za zimową kurtką i zimowymi butami. Jakie kolory dominują? Przeważają ciemne kolory, czyli czerń, granat, khaki, ale w palecie modnych kolorów pokazuję się też czerwień. Prawdopodobnie te 4 kolory będą szalały w sezonie zima 2015/16.

Nie wiem jak wam, ale mi bardzo odpowiada taki zestaw, uwielbiam ciemne ubrania, a tym bardziej odpowiadają mi kurtki w ciemnych odcieniach. W tym roku mam zamiar "zaszaleć" i postanowiłam, że wybierając kurtkę postawię na kolor granatowy!
Jakie buty do granatowej kurtki? Może zacznę od tego, że nie lubię chodzić w długich kozakach, dlatego mam zamiar kupić sobie botki, ale w jakim odcieniu?
Z jakim kolorem możemy łączyć granat? 
Na to pytanie odpowiem wam, moim zdaniem. Nie wiem czemu niektórzy twierdzą, że czarne botki, nie pasują do granatowej kurtki? Przecież to wygląda świetnie! A dla tych którzy lubią bawić się kolorami do granatu polecam czerwone lub brązowe dodatki, czyli te kolory które w tym sezonie, będą najmodniejsze!

Somesty

5 komentarzy:

  1. Przecież czarny pasuje do wszystkiego. ;_;
    To i tak lepiej brzmi niż, że "czerwona kurtka do czarnych spodni nie pasuje". Znam taki przypadek osobiście...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah moje kozaczki pasują do wszystkiego ;P Ale myślę, że czarny też pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie tu tu ciebie ;) tylko zauważyłam, że nie dodajesz postów, a jesteś dobra w blogowaniu!

    pozdrawiam! konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo, Somesty gdzie jesteś? Już 5 miesięcy cię nie ma... Codziennie wchodzę tutaj, żeby zobaczyć czy dasz jakiś znak życia... Wrócisz kiedyś?
    FotoReporterka

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 miesięcy bez postów.. Jesteś tam? Jeśli już nie chcesz pisać bloga, możesz mi chociaż napisać coś na priv...
    FotoReporterka

    OdpowiedzUsuń