wtorek, 23 czerwca 2015

Hopeless-recenzja

Hej kochani! ♥
Dziś przychodzę do Was z nietypowym wpisem. Jak już pisałam w pierwszym poście nie lubię czytać książkę, a tu jednak...recenzja książki? Może, dlatego, że tą książkę wybrałam sobie sama, nikt mi nie narzucił, że muszę ją przeczytać. 


Można się domyślić i po tytule wpisu jak i po zdjęciu wyżej, że tytuł książki to "Hopeless", książka została napisana przez Colleen Hoover. Podobno "nie oceniamy książki po okładce" ale musicie przyznać, że jej grafika jest bardzo ciekawa. Tekst utworu jest jeszcze bardziej ciekawszy od okładki, a o czym on jest? Jest to książka młodzieżowa, mini dramat, mini komedia, romantyk, trudno powiedzieć, dotyka ona poważnych tematów. Opowieść jest o dziewczynie która ciągle poznaje o sobie nowe fakty, jej dotychczasowe życie było tylko fikcją, wszystko co wydawało jej się prawdą było kłamstwem, wszyscy dokoła niej ją okłamywali, w chwilach poznawania prawdy jest z nią jej najlepszy przyjaciel, pod koniec książki już chłopak, który od samego początku znał całą prawdę. Komu Sky (główna bohaterka) zaufa? 
Nie będę Wam zdradzać głównych wątków utworu, mam nadzieję, że ktoś z Was skusi się na tą książkę, jest ona godna przeczytania, wciąga na długie godziny, przeczytałam ją w ciągu dwóch dni, ponieważ byłam ciekawa co stanie się w następnym rozdziale.
POLECAM !

A może ktoś z Was czytał już tą książkę? Co o niej sądzicie?
Skusilibyście się na nią? :) Piszcie w komentarzach. 

7 komentarzy:

  1. Czytałam :3 Jest na prawdę cudowna! Jedna z najlepszych jakie czytałam. Wzbudza niesamowite emocje.
    Mnie do przeczytania zachęcił jej tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerzę że mnie zachęciłaś tą książką :) Ciekawy blog, śliczny wygląd :) Będę wpadać częściej + Zapraszam do siebie http://anotherstrorycaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna szukam tego typu książki, chyba sobie ją przeczytam :)

    http://evcikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam okazji przeczytać, ale przymierzam się od dłuższego czasu. na pewno podczas wakacji po nią sięgnę. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno przeczytam ;)

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jak ty! Nie lubie czytać książek które ktoś mi narzuca (np.lektur). Czytałam tą książkę i również mi się spodobała. ;)
    Zapraszam: toriscool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń