środa, 1 lipca 2015

Cera trądzikowa - Care&Control

Hej kochani! ♥
Jak większość nastolatków mam cerę trądzikową. Pryszcze zazwyczaj u kobiet pojawiają się przed miesiączką, co zauważyłam również u siebie, moja cera w te dni posiada wyjątkowo dużo wyprysków. Zawsze chciałam je pokonać i kupowała bezsensu różne toniki, maseczki, żele, peelingi. Na szczęście teraz znalazłam coś co dla mojej cery jest przydane i efekty są zauważalne już po pierwszym użyciu, są to kosmetyki z Care&Control.



-Żel do mycia twarzy (ok. 9zł)
 Usuwa zanieczyszczenia ★★★★✩
 Poczucie odświeżenia ★★★★★
 Zmniejsza widoczność porów ★★★✩✩
 Nie powoduje przesuszenia skóry ★★★★★

-Oczyszczająca maseczka drożdżowa (ok. 2zł)
 Wygładza naskórek ★★★★★
 Pozostawia cerę matową ★★★★★
 Poprawia nawilżenie ★★★★✩
 Zapobiega powstawaniu nowych zmian trądzikowych ★★★★✩
  
Są to jedne z tańszych kosmetyków które posiadam a sprawdziły się na razie najlepiej ;) Jestem z nich bardzo zadowolona.

6 komentarzy:

  1. Fajnie że dodałaś takiego posta! Ja też mam z tym problem :( dzięki za pomoc ;)
    Obaerwuję!
    Mój blog klik ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam problem z wypryskami. Używałam wielu różnych kosmetyków, ale większość w ogóle nie pomagała. Po niektórych było tylko gorzej ;/ Możliwe, że wypróbuję to co poleciłaś w poście :)

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz na moim blogu ;)

    Zaapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama polecam ci z ziaji Liście Manuka, kosztuje jakieś 7-8 złoty, dla mnie działa świetnie :)

    yumiko-miyu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypryski to mój odwieczny problem. Szczególnie upodobały sobie nos i czoło. Już powoli brakuje mi pomysłów co do tego, jak z nimi walczyć, ale tego produktu jeszcze nie miałam. Będę musiała zainwestować.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń