poniedziałek, 6 lipca 2015

Liebster Blog Award

Hej kochani ♥
Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym wpisem, który ma na celu rozpowszechnienie mniej znanych blogów. Ja odpowiedzieć muszę na 11 pytań, następnie nominuję 11 blogerów i zadaje im 11 pytań.
Przez ten wpis również macie okazję, żeby mnie lepiej poznać, a nominowana zostałam przez VikQ.


Podobny wpis, w którym również przeczytacie kilka zdań o mnie znajdziecie tutaj: KLIK


1. Czy wierzysz w reinkarnacje? 
Jestem katoliczką i jak z mojej wiary by wynikało nie powinnam w to wierzyć, wierzę w Boga, w Maryję...bla, bla, bla, ale od pewno czasu również w reinkarnację. 

2. Co sądzisz o miłości od pierwszego wejrzenia? 
Hm...czy ja w ogólne wierze w miłość? Tak mam chłopaka, ale są to początki związku. Gdy rozmawiam z osobami, które są w związku dłużej niż rok twierdzą, że miłość nie istnieje, że to przyzwyczajenie, a miłość od pierwszego wejrzenia? Hm...moim zdaniem to zauroczenie. 

3. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę? 
Jejku..od małego jestem zakochana w kotach i psach, pewnie dlatego, że są słodkie.

4. Wolisz czytać blogi czy oglądać youtube?
Przyznam się, że z rok temu byłam zakochana w youtube, w tych wszystkich youtuberach, ale jeżeli chodzi o czas teraźniejszy to kocham czytać blogi. 

5. Jakie masz plany na wakacje?
Niestety w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam, ale i tak mam zamiar wykorzystać te wakacje najlepiej jak umiem, wyjścia ze znajomymi, imprezy, rowery, noce w namiotach, koncerty.

6. Czego najbardziej się boisz i dlaczego? 
Pająków...w ogólne wszystkich owadów, ponieważ...no nie wiem, moim zdaniem są ohydne. 

7. Jakie jest Twoje ulubione danie przyrządzone przez rodzica?
Naleśniki? Można to zaliczyć do dań? Ja ogólnie kocham wszystkie naleśniki.

8. Co sądzisz o aborcji? 
Nie wiem co za człowiek to wymyślił, ale moim zdaniem jest to jedna wielka głupota...i nie chodzi tu o religię czy coś, po prostu moim zdaniem każdy zasługuję na życie. Aborcja to zabijanie bezbronnego dziecka, które po urodzeniu można oddać do domów dziecka, albo rodzinie zastępczej. 

9. Wierzysz w duchy?
Niby nie, ale jak w nocy gaszę światło i muszę dość do łóżka to biegnę jak szybko umiem. 

10. Zmieniłabyś coś w sobie? 
Jakbym miała taką szanse to na pewno. 

11. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Hmm...to zaczęło się od tego, że miałam jakąś wenę na czytanie blogów innych osób, któregoś tam dnia pomyślałam, że fajnie pewnie jest się dzielić swoimi przemyśleniami, swoim zdaniem z innymi i postanowiłam spróbować. 

Moje pytania: 
1. Jakie są Twoje ulubione utwory muzyczne?
2. Jakich ludzi nie lubisz?
3. Jakie są Twoje wymarzone wakacje?
4. Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?
5. Jaki jest Twój ulubieniec miesiąca?
6. Jaka książka Twoim zdaniem jest najbardziej ciekawa i dlaczego?
7. Jak najchętniej spędzasz swój wolny czas?
8. Co sądzisz o homoseksualistach?
9. O jakiej tematyce lubisz czytać blogi?
10. Gdybyś miała polecić 3 Twoje ulubione blogi, to jakie by to były?
11. Dlaczego zdecydowała/eś założyć bloga?

Nominuję:
Mylittleoaradise
Szaryzywot
FotoReporterka
SennikMysz
Gabikasia-hp-fanfiction
Evcikowa
Fashion
FashionVictim
Toriiiscool
LiveasSandra
Lukseer

10 komentarzy:

  1. Też kocham naleśniki :D Tak pro po to kto lubi pająki? Niby są osoby które je lubią, ale fuj ;-;

    pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli chcesz :) http://yumiko-miyu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś strasznie podobna do mnie! Dziekuje za nominacje (w mojej nazwie są 2 s obok siebie, ale to szczegół ;) ) Obserwuję! MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jest pytanie numer 4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest :p Przepraszam. ;) nie zauważyłam.

      Usuń
  5. Gratuluje nominacji :D
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji :D
    Dziękuję też za nominowanie moich obu blogów! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za nominacje
    co powiesz na wspólną obs ?
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń